Win adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Problem yok beyler benzin mazot bana komaz.

selçukluya biniyorum http://www.hun-car.com/selcuklu

benzinli mazotlu arkadaşlar acınız acımdır.
Kaça aldınız üstad.Eğleceli bir araca benziyor.