Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman isterse 20 TL olsun, ben uber kullanıyom zaten




Arkadaşın adına ben cevaplıyayım. Arabamız yok dediysekte, motorlu arabamız yok bizim.
Ben onu demedimki. Senin araban olmaması zamdan etkilenmeyeceğin anlamına gelmiyor. Pazara, markete, fırına vs. gelen ürünleri taşıyan kamyonun masrafı artıncada fiyatlara yansıyor. Benzin zammına arabam yok kafam rahat demek saçma. Aldığın herşeye yansıyor o zamlar.