Sadece arabası olanlar için değil bu zam.. Sınav görevi için perşembe günü Eskişehir'den Ispartaya giden arkadaşım bileti 50 TL'den aldı. Pazartesi dönüş biletini ise 54 TL'den aldı. Sürekli fakirleşiyoruz.