7 tl'de olsa 15 tl'de olsa bişey fark etmiyor ki, kimse umursamıyor, etrafınıza bir bakın heryer otomobil, bize yine yoğun trafik, yine egzos dumanı ve yine işe geç kalma sendromu kalıyor. Öyle olmuşuz ki spor amaçlı yürüyüşe bile araç ile gidip, 5 dk. yürüdükten sonra araçla geri dönüyoruz. Yakıt, sudan daha fazla tüketiliyor gibi bir durum var ülkemizde yoksa bu kadar neden fiyatlar artsın. Hayırlısı olsun.