volkswagen'nin yıllar önce yaptığı açıklamayı hatırlıyorum biz 15 20 bin dolara araba üretip türkiyeye veriyoruz. Türkiye 2ye katlayarak halkına satıyor. Anlamak çok güç demişti. Şimdi bunun üzerine yakıt artmış çok mu yani. )