devlette farkında yapacak bir şeyleri yok.Sen halka küstürürsen o sıvalı evlerden bir tane askere gidecek adam bulamazsın.Aklıma şu diyalog geldi.Ne demek istediğimi anlarsınız
+nesrin: devlet dediğin nedir baba? senin davetinde kadeh kaldıran üç beş adam değil mi?
laz ziya: devlet dediğin, nasırlı adamdır. ayağına basmadıkça nasırını hatırlamaz. ayağına bastın mı, eş, dost, ahbap tanımaz. senin kocan kiminle dans ettiğini bilmiyor.
+nesrin: senin damadın olmasa, bunların hiç biri olmazdı.
laz ziya: benim damadım olmazsa, hiç bu kadar mühim adam olmazdı. önce benim kızımsın, sonra çakır'ın karısısın. çakır'ın karısı olarak eğileceksen eğil. benim kızım eğilmez.
https://twitter.com/kvefsaneleri/sta...92393254879232