Kufur etmeyeceğim cunku alistik artik kendimizi ne kadar yirtarsak yirtalim sonuc bos
Bu zamlardan dolayi benzin isigi hic sönmüyor neyse iki gun once benzinlige gittim dedim bir 50 tl atsin bari isik sonsun bir kac gunlugune kerata sevinsin araci calistirdim olan gene ışık yaniyor dedim aga doldurdun mu dedi evet abi baktim 12 lt ye yakin doldurmus bir 50 daha ekle dedim baktim bir dis atmis yani 24 lt benzine bir dis atmis vay beee 😂 sonra aklima geldi ki bizim canavarin deposu full 65 lt alıyor. Araca binip muzik dinlemek yerine basimizda kilere aheste aheste küfürler savura savura is yerine geldim