Yazık. Binlerce, milyonlarca kişi asgari ücret ile çalışıp ev, araba almak için biraz da olsun lüks yaşamak için uğraşırken bunu nasıl kullanacağını düşünmeye başladılar. Güzel ülkemin güzel vatandaşlarına üzülüyorum çok. Ecevit zamanında dolar arttı diye yazar kasa fırlatmaktan nereye geldik.
işin komik yani avrupada bir çok ülkede araba ev sahibi olmak lüks değil sıradan şeyler ama bizi kıskanıyorlar