Bim ve a101e ucuz et adı altında karkas et geliyor. Biz almak gibi bir hataya düştük siz düşmeyin.
Geçen bir ihtiyaç için yerel bir marketten kıyma aldık ve tadı gayet güzeldi. 2 gün önce de yine ihtiyaç doğunca bu yerel markete uğradık ancak markette bu ürün kalmayınca bu seferde hemen yanındaki bimden alalım dedik. Ancak büyük bir hata yaptığımızı anladık. Biz meğer kıyma görünümlü saman, sünger, odun veya adı farklı birşey ama kesinlikle kıyma olmayan birşey almışız. Birincisi üzerinde yazan "en fazla %20 yağlı" olayı kesinlikle palavra. İkincisi bir kıyma bu kadar mı tatsız tuzsuz olabilir. Nimete laf söylemek istemem ancak sağa saman sola bu kıymadan koyulsa ve gözünüz bağlansa hangisinin kıyma olduğunu bilemezsiniz. İçinde nasıl bir et varsa askerde yediğin 1960-1970 damgalı etlerden bile daha tatsız. Hani kıyma değilde sanki yatağın süngerini kemiriyormuşsun, pc masasının kenarını yiyormuşsun gibi.
İlk defa bu kıymadan aldık ve bizim için son oldu. Almayı düşünüpte tadı nasıl acaba diye merak edenler varsa anlattığımdan tadını anlayabilirler. Hala anlamayan olursada üstüne bastığı halının kenarını kemirebilir. İşte o kadar tatsız tuzsun ve aşırı kalitesiz.
Ucuz Etin Yahnisi! Bim Vakası
59
●4.783
- 20-12-2017, 12:54:23Ben bimdekini deneyeni görmedim ama a101den alıpta tadını beğenenler vardı dhde. Ancak bim ve a101e aynı et geliyor sadece paket etiketi değişik. Bizde buna güvenip pek iyi olmasada azcık tadı olsun bu seferde böyle olsun dedik ancak inanın ineğin yediği saman daha tatlıdır. Bir kıyma bu kadarmı tatsız olur. Ayrıca üstünde yazan yağ oranı tamamen palavra. Labaratuarda analiz yaptırsam en az %40-45 çıkmazsa bende birşey bilmiyorum.tatar59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2017, 12:58:03biz denemek için a101den aldık dediğiniz gibi değildi hangi ilde yaşıyodunuz hocam ben ankarada yaşıyorum etde kıymada aldık bu dediklerinizle karşılaşmadık.Lezzet konusundada ortalamaydı fena değildi
- 20-12-2017, 12:59:17Bu yeni karkas eti olandanmı aldınız? Bu ucuz et olayları olmadan önceki bimin kıyması gayet güzeldi. Belki ilk parti mallarda güzel olabilir ama 2 gün önce aldığımıza bakarsak bizim eve bir daha asla giremeyeceği kesin. Açar salçalı ekmek yerim ama o kıyma benzeri ürünü bir daha asla almam.beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2017, 12:59:52Üyeliği durduruldubişey ucuzsa neden diye sorgulanmali. a101 bim dediginiz yerler zaten 2 kalite ürün satiyor ucuz olmasinin sebebi bu zaten.
- 20-12-2017, 12:59:58Bim ve A101'den almış olduğum tavuklarda hep çamaşır suyu kokusu geliyordu, sonra bir gün haberlerde çıktı. Meğerse çamaşır suyu ile beyazlatıyorlarmış ki millet alsın. O günden beridir kasaplardan alıyorum. Et ve tavuk konusunda şanslı olmak lazım, gerçekten güvenilen bir kasap bulup sürekli aynı yeri tercih etmek gerek. Ya da Carrefour, Migros, Kipa v.b. yerlerden adı bilinmiş CP, Banvit gibi ürünler almak gerek. Yoksa kim bilir neler yedirdiler bugüne kadar bize...
- 20-12-2017, 13:00:26İstanbul. Belki ilk partilerle şuanki parti mallar aynı kalite olmayabilir. Bir daha asla almam.furkanture adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle