gokhans19 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ucuz Etin Yahnisi! Bim Vakası
59
●4.783
- 21-12-2017, 16:56:18ben izmir de yaşıyorum a101 den de aldım bimden aldım hem kıyma hemde et aldım kayet de güzel di ama her ilde farklı alımlar yapıyorlar bence burda olumsuz yorum yapacagınıza bim veya a101 musteri hizmetleriyle iletişime gecin onlarda arastırıp gerekeni yapsın. ayrıca her kasap aynı değildir ama kasap larda cok para kazanmak için merdiven altı kesimlerden ve bazı insafsızlar olmus hayvanı bile satıyor..
- 21-12-2017, 17:40:57Bölgeden bölgeye değişiyor. Bizim buraya banvitin alt markası körpe geliyor ve tavukla alakası yok. Hormonlu civciv gibi. Eti çok cılık, tatsız ve etle kemik bağlantı araları morla siyah arası.HbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2017, 00:51:30sana öyle denk gelmiş hocam
bim a101 et yetiştiremiyor her ne kadar migros her müşterisine o eti kötülesede malum 3-5 lirayı hesap ederek ayı geçiren çok insan var. maalesef.
gönül isterki ne yerelden ne ulusal zincirlerden et fln almasak
herkes gitse mahallenin en iyi kasabından etin en baba yerinden alsa..