ugurbasyigit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ucuz Etin Yahnisi! Bim Vakası
59
●4.783
- 25-12-2017, 00:27:29Devletin yaptığı işi her ne kadar akla yatkın bulmasam da, eti devlet getiriyor diye denetlemeyecek anlamına gelmez. Bugün çok bilindik x firmasını satan bayi soğuk zinciri kırıp o şoklu etleri dışarıda 1 saat bekletsin, yerli etin tadını da alamazsınız. BİM yada A101'deki personel etleri dışarıda bekletmiş olabilir, etleri taşıyan frigofirik kamyon taşıma sırasında soğuk havayı kapatmış olabilir. Bunları tabi ki devlete şikayet edeceksiniz. Devlet benim sattığım ette sorun olmaz deyip kafasını kuma gömecek değil.gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2017, 00:58:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam aynı tadı bende taddım migros tan kuzu kavurmalık al fiyatı sadece 7 tl fazla onu ye eski et tadı vargokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok lezzetli
- 25-12-2017, 01:05:49Ben kasaptan alırken bile içine bi ton yağ koyuyorlar. birde görmediğim paketli kıyma alsam artık bilmiyom nolur
- 06-01-2018, 18:33:54Bugün bende aldım a101'den eti. Ciddi anlamda çok lezzetli bir tadı var,. Birinin kötü çıkması,hepsinin kötü çıkacağı anlamına gelmiyor. Arkadaşların dediği gibi bekletilmiş et olabilir. Sonuçta koca a101 ve bimden bahsediyoruz. Ben oldukça beğendim.
çok lezzetli