Bugün bende aldım a101'den eti. Ciddi anlamda çok lezzetli bir tadı var,. Birinin kötü çıkması,hepsinin kötü çıkacağı anlamına gelmiyor. Arkadaşların dediği gibi bekletilmiş et olabilir. Sonuçta koca a101 ve bimden bahsediyoruz. Ben oldukça beğendim.