• 20-12-2017, 15:23:52
    #19
    A101den bimden şoktan et ve et ürünleri alınmaz ki. Hele ki kıyma asla hazır paketlenmiş almam.
  • 20-12-2017, 18:12:01
    #20
    SEO & PR 5421044962
    Ben beğenmedim tatsız tutsuz garip geldi.Beğenen arkadaşlar olabilir ama ben beğenmedim.
    Bunun yerine ülkemizde hayvancılık ilerlemesi için girişimlerin olması şart lezzetli ve yerli et daha güzel olur
  • 20-12-2017, 18:16:53
    #21
    Hazır paketlenmiş kıyma alınır mı Allah aşkına Tabi almak isteyenlere lafım yok, afiyet olsun
  • 20-12-2017, 19:11:10
    #22
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet tarafından onay almamış (onay almış gibi gösterilmemiş diyelim) hiçbir ürün sizce o denli büyük marketlerin raflarında yerini alabilir mi?
    Demek istediğim, ESK ( Et ve süt kurumu) ve kasaplara göre daha ucuz fiyata verilmesi için "Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı", A101 ve BİM marketleriyle anlaşma yaptı. Yani devlet vatandaşa dedi ki, "ben bu iki firmaya ucuz et veriyorum, gidin oradan ucuz eti alabilirsiniz."
    Buna istinaden devlet madem böyle bir anlaşma yaptı, neden böyle şikayetler var? "Devlet denetleme yapıyor mu?" dedim.
  • 20-12-2017, 19:31:48
    #23
    Gelir Dağılımındaki Adaletsizliği gidererek, İnsanları Ekonomik Olarak Yükseltmeye çalışmak yerine, saçma sapan astı astarı olmayan işlerle, suni gündem oluşturup halay çekmeye devam edenlerin çok yakında mendilleri elinde kalacak ve o mendiller ile göz yaşlarını silecekler.

    Ucuz Et ! Zaten Dünyada Besicilik sektörünün ülkemizde yaygın olmasına rağmen en pahalı eti yiyenler listesine yer alıyor olmamız ise düşündürücü.
  • 20-12-2017, 19:54:39
    #24
    Sürekli et ürünleri tüketebilen arkadaşlara tadı kötü gelebilir, çok doğaldır. Biz genelde alıyoruz o kadar da kötü değil, belki mağazadakilerin hatasından dolayı ürün dışarı da kalmış olabilir bir süre.
  • 20-12-2017, 22:09:23
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Hocam kötülemeye gerek yok etin o şekilde olmasının binlerce sebebi olabilir. ALO 174 ü arayın şikayet edin hemen ilgileneceklerdir.
  • 20-12-2017, 22:27:56
    #26
    Market etlerinden lezzet beklemeyin zaten.Gerçek et yemek istiyorsanız mahallenizin güvenilen bir kasabını tercih edin kesinlikle. Büyük şehirlerde yaşayanlar (istanbul,ankara..vs ) gerçekten et konusunda çok şanssız saman dan farkı yok birçok yerde satılan etin. maalesef büyük şehirlerde gerçek eti zenginler yiyor orta halli vatandaşın yediği şey et değil. Yolunuz birgün Kahramanmaraş'a düşerse misafirim olun size gerçek yayla malı yedireyim
  • 21-12-2017, 00:10:38
    #27
    Pakette kıyma mı alınır ne var içinde belli değil. gözünüzle görmeden kıyma almayın.