Ben beğenmedim tatsız tutsuz garip geldi.Beğenen arkadaşlar olabilir ama ben beğenmedim.
Bunun yerine ülkemizde hayvancılık ilerlemesi için girişimlerin olması şart lezzetli ve yerli et daha güzel olur