Sürekli et ürünleri tüketebilen arkadaşlara tadı kötü gelebilir, çok doğaldır. Biz genelde alıyoruz o kadar da kötü değil, belki mağazadakilerin hatasından dolayı ürün dışarı da kalmış olabilir bir süre.