Konu
Ucuz Etin Yahnisi! Bim Vakası
20-12-2017, 19:54:39
#24
EmrecanKitir
Sürekli et ürünleri tüketebilen arkadaşlara tadı kötü gelebilir, çok doğaldır. Biz genelde alıyoruz o kadar da kötü değil, belki mağazadakilerin hatasından dolayı ürün dışarı da kalmış olabilir bir süre.