• 20-12-2017, 13:00:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Mecbur kaldıkça BİM'den alırım. Bence çok abartmışsınız. Hiç böyle bir sorun yaşamadık.
  • 20-12-2017, 13:02:55
    #11
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bim ve A101'den almış olduğum tavuklarda hep çamaşır suyu kokusu geliyordu, sonra bir gün haberlerde çıktı. Meğerse çamaşır suyu ile beyazlatıyorlarmış ki millet alsın. O günden beridir kasaplardan alıyorum. Et ve tavuk konusunda şanslı olmak lazım, gerçekten güvenilen bir kasap bulup sürekli aynı yeri tercih etmek gerek. Ya da Carrefour, Migros, Kipa v.b. yerlerden adı bilinmiş CP, Banvit gibi ürünler almak gerek. Yoksa kim bilir neler yedirdiler bugüne kadar bize...
    Yukarıda bahsettiğim yerel marketten 2-3 defa beypiliç aldık. Kesinlikle çok kaliteli ve tadı çok güzel. Tavuk markası önerisi isteyenlere kesinlikle beypiliçi öneririm.
  • 20-12-2017, 13:14:43
    #12
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul. Belki ilk partilerle şuanki parti mallar aynı kalite olmayabilir. Bir daha asla almam.
    olabilir biz 1 hafta önce falan aldık gayet normaldi
  • 20-12-2017, 13:21:04
    #13
    Bimden bizde 2-3 kere kıyma aldık gayet güzeldi,Zannetmeyin ki mahalle kasapları doğal hayvan kesiyor bir tanıdığım kasapta çalışıyor o demişti angus aldık diye.
  • 20-12-2017, 13:32:16
    #14
    Bir defa denemek için BİM'den almıştım tadı tatlımsı birşeydi. Karkas ile yerli kıyma arasında tat farkı var.. Buna bakarak değil de yerken anlıyorsunuz. Emin olamadığım için yerli kıymaya devam..Yerli et de ne kadar yerli o da tartışılır.. At, eşek eti yemiyorsak o da iyidir
  • 20-12-2017, 13:35:20
    #15
    2 farklı a101'den alım yaptık ev ve iş yerinde. Gayet lezzetliydi. Soğuk zincir ürünler olduğu için taşıma sırasında başlarına bir olay gelmiş olabilir. Yada o parti öyle çıkmış olabilir.
  • 20-12-2017, 13:42:04
    #16
    Halbu ki her iki firmada devlet destekli et satışı yapıyor. İlginç.
    Devlet denetleme yapıyor mu acaba?
  • 20-12-2017, 15:16:06
    #17
    Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halbu ki her iki firmada devlet destekli et satışı yapıyor. İlginç.
    Devlet denetleme yapıyor mu acaba?
    Devlet tarafından onay almamış (onay almış gibi gösterilmemiş diyelim) hiçbir ürün sizce o denli büyük marketlerin raflarında yerini alabilir mi?
  • 20-12-2017, 15:19:07
    #18
    Üstüne bastığı halının kenarını kemirebilirler dedin ya dişlerim tuhaf oldu. Allah iyiliğini versin Hocam.