Ucuz Etin Yahnisi! Bim Vakası
59
●4.783
- 20-12-2017, 13:00:48Üyeliği durdurulduMecbur kaldıkça BİM'den alırım. Bence çok abartmışsınız. Hiç böyle bir sorun yaşamadık.
- 20-12-2017, 13:02:55Yukarıda bahsettiğim yerel marketten 2-3 defa beypiliç aldık. Kesinlikle çok kaliteli ve tadı çok güzel. Tavuk markası önerisi isteyenlere kesinlikle beypiliçi öneririm.AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2017, 13:14:43olabilir biz 1 hafta önce falan aldık gayet normaldigokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2017, 13:21:04Bimden bizde 2-3 kere kıyma aldık gayet güzeldi,Zannetmeyin ki mahalle kasapları doğal hayvan kesiyor bir tanıdığım kasapta çalışıyor o demişti angus aldık diye.
- 20-12-2017, 13:32:16Bir defa denemek için BİM'den almıştım tadı tatlımsı birşeydi. Karkas ile yerli kıyma arasında tat farkı var.. Buna bakarak değil de yerken anlıyorsunuz. Emin olamadığım için yerli kıymaya devam..Yerli et de ne kadar yerli o da tartışılır.. At, eşek eti yemiyorsak o da iyidir
- 20-12-2017, 15:16:06Devlet tarafından onay almamış (onay almış gibi gösterilmemiş diyelim) hiçbir ürün sizce o denli büyük marketlerin raflarında yerini alabilir mi?Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle