Bir defa denemek için BİM'den almıştım tadı tatlımsı birşeydi. Karkas ile yerli kıyma arasında tat farkı var.. Buna bakarak değil de yerken anlıyorsunuz. Emin olamadığım için yerli kıymaya devam..Yerli et de ne kadar yerli o da tartışılır.. At, eşek eti yemiyorsak o da iyidir