Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet tarafından onay almamış (onay almış gibi gösterilmemiş diyelim) hiçbir ürün sizce o denli büyük marketlerin raflarında yerini alabilir mi?
Demek istediğim, ESK ( Et ve süt kurumu) ve kasaplara göre daha ucuz fiyata verilmesi için "Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı", A101 ve BİM marketleriyle anlaşma yaptı. Yani devlet vatandaşa dedi ki, "ben bu iki firmaya ucuz et veriyorum, gidin oradan ucuz eti alabilirsiniz."
Buna istinaden devlet madem böyle bir anlaşma yaptı, neden böyle şikayetler var? "Devlet denetleme yapıyor mu?" dedim.