gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yediğim ürüne göre konuşuyorum. Devlete şikayetin anlamı yok çünkü eti devlet getiriyor.
Devletin yaptığı işi her ne kadar akla yatkın bulmasam da, eti devlet getiriyor diye denetlemeyecek anlamına gelmez. Bugün çok bilindik x firmasını satan bayi soğuk zinciri kırıp o şoklu etleri dışarıda 1 saat bekletsin, yerli etin tadını da alamazsınız. BİM yada A101'deki personel etleri dışarıda bekletmiş olabilir, etleri taşıyan frigofirik kamyon taşıma sırasında soğuk havayı kapatmış olabilir. Bunları tabi ki devlete şikayet edeceksiniz. Devlet benim sattığım ette sorun olmaz deyip kafasını kuma gömecek değil.