ben izmir de yaşıyorum a101 den de aldım bimden aldım hem kıyma hemde et aldım kayet de güzel di ama her ilde farklı alımlar yapıyorlar bence burda olumsuz yorum yapacagınıza bim veya a101 musteri hizmetleriyle iletişime gecin onlarda arastırıp gerekeni yapsın. ayrıca her kasap aynı değildir ama kasap larda cok para kazanmak için merdiven altı kesimlerden ve bazı insafsızlar olmus hayvanı bile satıyor..