A101 den alarak aynı hatayı bnde yaptım pişince yeşile yakın tuhaf bir renk aldı kokusu değişik ve tad olarak gerçekten çok kötüydü.
Ben bimdekini deneyeni görmedim ama a101den alıpta tadını beğenenler vardı dhde. Ancak bim ve a101e aynı et geliyor sadece paket etiketi değişik. Bizde buna güvenip pek iyi olmasada azcık tadı olsun bu seferde böyle olsun dedik ancak inanın ineğin yediği saman daha tatlıdır. Bir kıyma bu kadarmı tatsız olur. Ayrıca üstünde yazan yağ oranı tamamen palavra. Labaratuarda analiz yaptırsam en az %40-45 çıkmazsa bende birşey bilmiyorum.