furkanture adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz denemek için a101den aldık dediğiniz gibi değildi hangi ilde yaşıyodunuz hocam ben ankarada yaşıyorum etde kıymada aldık bu dediklerinizle karşılaşmadık.Lezzet konusundada ortalamaydı fena değildi
İstanbul. Belki ilk partilerle şuanki parti mallar aynı kalite olmayabilir. Bir daha asla almam.