Bim ve a101e ucuz et adı altında karkas et geliyor. Biz almak gibi bir hataya düştük siz düşmeyin.
Geçen bir ihtiyaç için yerel bir marketten kıyma aldık ve tadı gayet güzeldi. 2 gün önce de yine ihtiyaç doğunca bu yerel markete uğradık ancak markette bu ürün kalmayınca bu seferde hemen yanındaki bimden alalım dedik. Ancak büyük bir hata yaptığımızı anladık. Biz meğer kıyma görünümlü saman, sünger, odun veya adı farklı birşey ama kesinlikle kıyma olmayan birşey almışız. Birincisi üzerinde yazan "en fazla %20 yağlı" olayı kesinlikle palavra. İkincisi bir kıyma bu kadar mı tatsız tuzsuz olabilir. Nimete laf söylemek istemem ancak sağa saman sola bu kıymadan koyulsa ve gözünüz bağlansa hangisinin kıyma olduğunu bilemezsiniz. İçinde nasıl bir et varsa askerde yediğin 1960-1970 damgalı etlerden bile daha tatsız. Hani kıyma değilde sanki yatağın süngerini kemiriyormuşsun, pc masasının kenarını yiyormuşsun gibi.
İlk defa bu kıymadan aldık ve bizim için son oldu. Almayı düşünüpte tadı nasıl acaba diye merak edenler varsa anlattığımdan tadını anlayabilirler. Hala anlamayan olursada üstüne bastığı halının kenarını kemirebilir. İşte o kadar tatsız tuzsun ve aşırı kalitesiz.