Bim ve A101'den almış olduğum tavuklarda hep çamaşır suyu kokusu geliyordu, sonra bir gün haberlerde çıktı. Meğerse çamaşır suyu ile beyazlatıyorlarmış ki millet alsın. O günden beridir kasaplardan alıyorum. Et ve tavuk konusunda şanslı olmak lazım, gerçekten güvenilen bir kasap bulup sürekli aynı yeri tercih etmek gerek. Ya da Carrefour, Migros, Kipa v.b. yerlerden adı bilinmiş CP, Banvit gibi ürünler almak gerek. Yoksa kim bilir neler yedirdiler bugüne kadar bize...