biz denemek için a101den aldık dediğiniz gibi değildi hangi ilde yaşıyodunuz hocam ben ankarada yaşıyorum etde kıymada aldık bu dediklerinizle karşılaşmadık.Lezzet konusundada ortalamaydı fena değildi