Bimden bende aldım tadı şekli gayet güzeldi şimdi kasapta satılan ile kıyaslanamaz ama yenilmeyecek falan değildi acaba sizlere mı öyle denk geldi
Bu yeni karkas eti olandanmı aldınız? Bu ucuz et olayları olmadan önceki bimin kıyması gayet güzeldi. Belki ilk parti mallarda güzel olabilir ama 2 gün önce aldığımıza bakarsak bizim eve bir daha asla giremeyeceği kesin. Açar salçalı ekmek yerim ama o kıyma benzeri ürünü bir daha asla almam.