• 23-06-2008, 02:02:19
    #28
    Üyeliği durduruldu
    ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama yine de bence bu yeterli bir sebep değil Burasının adı "Geyik" Off-Topic bölümünün adı da "Konu Dışı" olabilir mesela.
    Ben sana bir çözüm buldum kendine forum aç "Off-Topic" yerine "Konu Dışı" yaz "MaxiGeyiq" yerine "Geyik" yaz bu forumada karışma bırak öyle kalsın
  • 23-06-2008, 02:02:37
    #29
    ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama yine de bence bu yeterli bir sebep değil Burasının adı "Geyik" Off-Topic bölümünün adı da "Konu Dışı" olabilir mesela.
    Maxigeyiq ve Off-Topic de olabiliyormuş demek ki
  • 23-06-2008, 02:04:44
    #30
    Ya lütfen şu saçma ve lüzumsuz yorumlarınızı kendinize saklayın. Şurada ciddi bir şey soruyorum. Bu bölümde ilk defa ciddi bir konu olsun...
  • 23-06-2008, 02:06:00
    #31
    Misafir
    ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama yine de bence bu yeterli bir sebep değil Burasının adı "Geyik" Off-Topic bölümünün adı da "Konu Dışı" olabilir mesela.
    bence de olabilir, bana da saçma geliyor bu hali böyle dalında çok iyi olan bir platformun öncü olması lazım bazı konularda ama olmamış yapacak birşey yok

    ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya lütfen şu saçma ve lüzumsuz yorumlarınızı kendinize saklayın. Şurada ciddi bir şey soruyorum. Bu bölümde ilk defa ciddi bir konu olsun...
    burası geyik bölümü böyle yorumlar gayet normal

    yok yok sen komple değiştircen bu forumu domain de f10 olsun mu uçarız arada ?
  • 23-06-2008, 02:07:07
    #32
    Üyeliği durduruldu
    ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya lütfen şu saçma ve lüzumsuz yorumlarınızı kendinize saklayın. Şurada ciddi bir şey soruyorum. Bu bölümde ilk defa ciddi bir konu olsun...
    MaxiGeyiqtesin nasıl ciddi bir konu olabilir ki?
  • 23-06-2008, 02:07:26
    #33
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence de olabilir, bana da saçma geliyor bu hali böyle dalında çok iyi olan bir platformun öncü olması lazım bazı konularda ama olmamış yapacak birşey yok
    Bence yapılabilecek şey var olay çok basit radmin'in yapacağı iki tıklamaya bakıyor
  • 23-06-2008, 02:08:44
    #34
    eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MaxiGeyiqtesin nasıl ciddi bir konu olabilir ki?
    Peki bu konunun ciddi olması için hangi bölüme açmam gerekirdi sence? Google Adsense bölümü daha uygun değildir herhalde
  • 23-06-2008, 02:10:30
    #35
    Misafir
    forumda bölümü bu konunun yeri ama daha önce defalarca kez açıldığı için çoğu kişinin yorumu geyik içerikli oluyor, kimsenin sana kastı yoktur yani şüphesiz
  • 23-06-2008, 02:11:23
    #36
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    + GEYİK aramalarında r10 indexlenir.Geyik için bebeler dolar foruma
    ****** Açıklamış Diğer Konuda Neden Değişmediğini