Ama yine de bence bu yeterli bir sebep değil

Burasının adı "Geyik" Off-Topic bölümünün adı da "Konu Dışı" olabilir mesela.
bence de olabilir, bana da saçma geliyor bu hali böyle dalında çok iyi olan bir platformun öncü olması lazım bazı konularda ama olmamış yapacak birşey yok
Ya lütfen şu saçma ve lüzumsuz yorumlarınızı kendinize saklayın. Şurada ciddi bir şey soruyorum. Bu bölümde ilk defa ciddi bir konu olsun...
burası geyik bölümü böyle yorumlar gayet normal
yok yok sen komple değiştircen bu forumu domain de f10 olsun mu uçarız arada ?