Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 02:10:30
#35
ManuaL
Misafir
forumda bölümü bu konunun yeri ama daha önce defalarca kez açıldığı için çoğu kişinin yorumu geyik içerikli oluyor, kimsenin sana kastı yoktur yani şüphesiz