• 23-06-2008, 01:43:14
    #19
    Davay davay 🌹
    eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende tam bunu soracaktım
    RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden Zorba değilde ZorbAA ?
    İlginç yorumlar Duymaktayım

    Arkadaş Bir Konu Hakkında Forumun Fikrini Soruyor sizde hala Neden ZorbAA diyorsunuz İlginç Yorumlara Devam Edelim Pc başında Güldürüyorsunuz İnsanları..
  • 23-06-2008, 01:46:24
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Geçen sene ben de böyle bir konu açmıştım.
  • 23-06-2008, 01:47:12
    #21
    ErhanTuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginç yorumlar Duymaktayım
    Arkadaş Bir Konu Hakkında Forumun Fikrini Soruyor sizde hala Neden ZorbAA diyorsunuz İlginç Yorumlara Devam Edelim Pc başında Güldürüyorsunuz İnsanları..
    Teşekkür ediyorum beni tek anlayan kişi olduğunuz için.
    Diğer arkadaşlara yorum dahi yapmak istemiyorum. Ciddi yorumlarda bulunan arkadaşlar olacaktır mutlaka. Özellikle de yönetimin fikirlerini merak ediyorum.
  • 23-06-2008, 01:49:50
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ErhanTuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginç yorumlar Duymaktayım
    Arkadaş Bir Konu Hakkında Forumun Fikrini Soruyor sizde hala Neden ZorbAA diyorsunuz İlginç Yorumlara Devam Edelim Pc başında Güldürüyorsunuz İnsanları..
    Kendi kendini gıdıklıyosun sanırım Gülde allah uzun ömürler versin.
  • 23-06-2008, 01:51:59
    #23
    Davay davay 🌹
    RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi kendini gıdıklıyosun sanırım Gülde allah uzun ömürler versin.
    Çok Gülmek İyi Değil Diyorlar Alerji Yapıyormuş
    Gece Gece Niye Kendi Kendime Güleyim
    Konuyu Okuyunca Birazda Olsa Güldürdü Arkadaşlar...
  • 23-06-2008, 01:52:57
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yüzünden? anlayamadım ne demek istediğini.
    Herkez kafasına göre bişey yazdığı için olabilir

    ErhanTuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginç yorumlar Duymaktayım
    Arkadaş Bir Konu Hakkında Forumun Fikrini Soruyor sizde hala Neden ZorbAA diyorsunuz İlginç Yorumlara Devam Edelim Pc başında Güldürüyorsunuz İnsanları..
    Burası maxigeyiq
  • 23-06-2008, 01:55:39
    #25
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aytuggg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene ben de böyle bir konu açmıştım.
    her sene birine esiyor demekki
  • 23-06-2008, 01:57:20
    #26
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkez kafasına göre bişey yazdığı için olabilir
    Burası maxigeyiq
    Ama yine de bence bu yeterli bir sebep değil Burasının adı "Geyik" Off-Topic bölümünün adı da "Konu Dışı" olabilir mesela.
  • 23-06-2008, 01:59:53
    #27
    Davay davay 🌹
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkez kafasına göre bişey yazdığı için olabilir
    Burası maxigeyiq
    Ben Başka Bir Yer Demedim hehehe