Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 01:51:59
#23
Erhan
Davay davay 🌹
RocK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi kendini gıdıklıyosun sanırım
Gülde allah uzun ömürler versin.
Çok Gülmek İyi Değil Diyorlar Alerji Yapıyormuş
Gece Gece Niye Kendi Kendime Güleyim
Konuyu Okuyunca Birazda Olsa Güldürdü Arkadaşlar...