RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi kendini gıdıklıyosun sanırım Gülde allah uzun ömürler versin.
Çok Gülmek İyi Değil Diyorlar Alerji Yapıyormuş
Gece Gece Niye Kendi Kendime Güleyim
Konuyu Okuyunca Birazda Olsa Güldürdü Arkadaşlar...