DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkez kafasına göre bişey yazdığı için olabilir
Burası maxigeyiq
Ama yine de bence bu yeterli bir sebep değil Burasının adı "Geyik" Off-Topic bölümünün adı da "Konu Dışı" olabilir mesela.