Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 01:57:20
#26
ZorbAA
DaBuLyU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkez kafasına göre bişey yazdığı için olabilir
Burası maxigeyiq
Ama yine de bence bu yeterli bir sebep değil
Burasının adı "Geyik" Off-Topic bölümünün adı da "Konu Dışı" olabilir mesela.