İlginç yorumlar Duymaktayım

Arkadaş Bir Konu Hakkında Forumun Fikrini Soruyor sizde hala Neden ZorbAA diyorsunuz İlginç Yorumlara Devam Edelim Pc başında Güldürüyorsunuz İnsanları..
Teşekkür ediyorum beni tek anlayan kişi olduğunuz için.

Diğer arkadaşlara yorum dahi yapmak istemiyorum. Ciddi yorumlarda bulunan arkadaşlar olacaktır mutlaka. Özellikle de yönetimin fikirlerini merak ediyorum.