Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 01:59:53
#27
Erhan
Davay davay 🌹
DaBuLyU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkez kafasına göre bişey yazdığı için olabilir
Burası maxigeyiq
Ben Başka Bir Yer Demedim hehehe