Daha önce konuşmuştuk biz bunu = Türkçe'nin Kullanımı ..!
Kendi kuyruğumuzu kovalıyoruz..
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
46
●1.471
- 23-06-2008, 01:30:01yanlış anlaşılıyorum. problem değil. anlayan çıkar ne demek istediğimi...ErhanTuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2008, 01:30:58Ne yüzünden? anlayamadım ne demek istediğini.H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2008, 01:31:14Bir - rep de bende. Yanlış düşünüyorsun.Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2008, 01:31:37Böyle saçma yorumlarla konuyu kirletmeyin lütfen...Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2008, 01:35:37çok pardon hemen gidiyorum affedin beni...ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2008, 01:38:45Üyeliği durduruldubende tam bunu soracaktımRocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle