Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 01:35:37
#15
Blue-D
ZorbAA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle saçma yorumlarla konuyu kirletmeyin lütfen...
çok pardon hemen gidiyorum affedin beni...