Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 01:29:32
#10
_Kaos_
Daha önce konuşmuştuk biz bunu =
Türkçe'nin Kullanımı ..!
Kendi kuyruğumuzu kovalıyoruz..