Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 01:30:58
#12
ZorbAA
H5PY0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşte bu yüzden
Ne yüzünden? anlayamadım ne demek istediğini.