Bu bölüme ve Off-Topic bölümüne niy Türkçe isim verilmiyor? Kafama takıldı ve sormak istedim. Bunların isimlerini Türkçe koyarsak site Sandbox'a falan mı düşüyor? Ben bu konuda biraz hassas davranılması tarafatarıyım.
Dipnot: Şimdi birisi çıkıp diyecektir "Eee madem Türkçe kullanılması taraftarısın o zaman sen niye 'sandbox' diyorsun?"
Cevap: Sandbox bir yerleşmiş terimdir ve eğer ben bunun yerine Türkçe terim kullansam kimse birşey anlamaz...
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
46
●1.471
- 23-06-2008, 01:27:01Evet zaten profilimden anlaşıldığı üzere yeniyim ama konu ile ilgili birileri mantıklı bir açıklamada bulunursa sevinirim.Mickey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2008, 01:28:45Konuya Yorum Yapmak İstemiyorum Ama Yanlış Düşünüyorsun....Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- rep
