• 23-06-2008, 01:22:59
    #1
    Bu bölüme ve Off-Topic bölümüne niy Türkçe isim verilmiyor? Kafama takıldı ve sormak istedim. Bunların isimlerini Türkçe koyarsak site Sandbox'a falan mı düşüyor? Ben bu konuda biraz hassas davranılması tarafatarıyım.
    Dipnot: Şimdi birisi çıkıp diyecektir "Eee madem Türkçe kullanılması taraftarısın o zaman sen niye 'sandbox' diyorsun?"
    Cevap: Sandbox bir yerleşmiş terimdir ve eğer ben bunun yerine Türkçe terim kullansam kimse birşey anlamaz...
  • 23-06-2008, 01:24:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sen yenisin galiba
  • 23-06-2008, 01:25:19
    #3
    Web Master sitesinde bu zor ve hatta imkansız =)
  • 23-06-2008, 01:26:37
    #4
    Geyik bölümü olduğu için öyledir birazda, geyiq işte ne önemi var
  • 23-06-2008, 01:27:01
    #5
    Mickey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen yenisin galiba
    Evet zaten profilimden anlaşıldığı üzere yeniyim ama konu ile ilgili birileri mantıklı bir açıklamada bulunursa sevinirim.
  • 23-06-2008, 01:27:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SEO yerine AMO diyebilirsin ya da arama motoru optimizasyonu diyebilirsin mesela Neden demiyorsun?
  • 23-06-2008, 01:27:41
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşte bu yüzden
  • 23-06-2008, 01:27:51
    #8
    herkeste de bir türkçe merakı. yeni moda oldu. 2-3 kişi gerçekten korumak için bir şeyler yapıyordu en başlarda. sonra herkes edebiyat öğretmeni oldu.
  • 23-06-2008, 01:28:45
    #9
    Davay davay 🌹
    Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkeste de bir türkçe merakı. yeni moda oldu. 2-3 kişi gerçekten korumak için bir şeyler yapıyordu en başlarda. sonra herkes edebiyat öğretmeni oldu.
    Konuya Yorum Yapmak İstemiyorum Ama Yanlış Düşünüyorsun....

    - rep