Bu bölüme ve Off-Topic bölümüne niy Türkçe isim verilmiyor? Kafama takıldı ve sormak istedim. Bunların isimlerini Türkçe koyarsak site Sandbox'a falan mı düşüyor? Ben bu konuda biraz hassas davranılması tarafatarıyım.
Dipnot: Şimdi birisi çıkıp diyecektir "Eee madem Türkçe kullanılması taraftarısın o zaman sen niye 'sandbox' diyorsun?"
Cevap: Sandbox bir yerleşmiş terimdir ve eğer ben bunun yerine Türkçe terim kullansam kimse birşey anlamaz...