Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 01:27:51
#8
Blue-D
herkeste de bir türkçe merakı. yeni moda oldu. 2-3 kişi gerçekten korumak için bir şeyler yapıyordu en başlarda. sonra herkes edebiyat öğretmeni oldu.