Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 01:27:01
#5
ZorbAA
Mickey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen yenisin galiba
Evet zaten profilimden anlaşıldığı üzere yeniyim ama konu ile ilgili birileri mantıklı bir açıklamada bulunursa sevinirim.