Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 01:31:14
#13
Zeytin
Blue-D adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
herkeste de bir türkçe merakı. yeni moda oldu. 2-3 kişi gerçekten korumak için bir şeyler yapıyordu en başlarda. sonra herkes edebiyat öğretmeni oldu.
Bir - rep de bende. Yanlış düşünüyorsun.