Ne yüzünden? anlayamadım ne demek istediğini.
Herkez kafasına göre bişey yazdığı için olabilir
İlginç yorumlar Duymaktayım

Arkadaş Bir Konu Hakkında Forumun Fikrini Soruyor sizde hala Neden ZorbAA diyorsunuz İlginç Yorumlara Devam Edelim Pc başında Güldürüyorsunuz İnsanları..
Burası maxigeyiq