ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yüzünden? anlayamadım ne demek istediğini.
Herkez kafasına göre bişey yazdığı için olabilir

ErhanTuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlginç yorumlar Duymaktayım
Arkadaş Bir Konu Hakkında Forumun Fikrini Soruyor sizde hala Neden ZorbAA diyorsunuz İlginç Yorumlara Devam Edelim Pc başında Güldürüyorsunuz İnsanları..
Burası maxigeyiq