Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 02:07:26
#33
ZorbAA
ManuaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence de olabilir, bana da saçma geliyor bu hali böyle dalında çok iyi olan bir platformun öncü olması lazım bazı konularda ama olmamış yapacak birşey yok
Bence yapılabilecek şey var olay çok basit radmin'in yapacağı iki tıklamaya bakıyor