ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama yine de bence bu yeterli bir sebep değil Burasının adı "Geyik" Off-Topic bölümünün adı da "Konu Dışı" olabilir mesela.
Ben sana bir çözüm buldum kendine forum aç "Off-Topic" yerine "Konu Dışı" yaz "MaxiGeyiq" yerine "Geyik" yaz bu forumada karışma bırak öyle kalsın