ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama yine de bence bu yeterli bir sebep değil Burasının adı "Geyik" Off-Topic bölümünün adı da "Konu Dışı" olabilir mesela.
Maxigeyiq ve Off-Topic de olabiliyormuş demek ki