Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 02:02:37
#29
Blue-D
ZorbAA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ama yine de bence bu yeterli bir sebep değil
Burasının adı "Geyik" Off-Topic bölümünün adı da "Konu Dışı" olabilir mesela.
Maxigeyiq ve Off-Topic de olabiliyormuş demek ki