eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MaxiGeyiqtesin nasıl ciddi bir konu olabilir ki?
Peki bu konunun ciddi olması için hangi bölüme açmam gerekirdi sence? Google Adsense bölümü daha uygun değildir herhalde