Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 02:08:44
#34
ZorbAA
eNerGy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
MaxiGeyiqtesin nasıl ciddi bir konu olabilir ki?
Peki bu konunun ciddi olması için hangi bölüme açmam gerekirdi sence? Google Adsense bölümü daha uygun değildir herhalde