ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama yine de bence bu yeterli bir sebep değil Burasının adı "Geyik" Off-Topic bölümünün adı da "Konu Dışı" olabilir mesela.
bence de olabilir, bana da saçma geliyor bu hali böyle dalında çok iyi olan bir platformun öncü olması lazım bazı konularda ama olmamış yapacak birşey yok

ZorbAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya lütfen şu saçma ve lüzumsuz yorumlarınızı kendinize saklayın. Şurada ciddi bir şey soruyorum. Bu bölümde ilk defa ciddi bir konu olsun...
burası geyik bölümü böyle yorumlar gayet normal

yok yok sen komple değiştircen bu forumu domain de f10 olsun mu uçarız arada ?