Konu
Neden Geyik değil de MaxiGeyiq?
23-06-2008, 02:04:44
#30
ZorbAA
Ya lütfen şu saçma ve lüzumsuz yorumlarınızı kendinize saklayın. Şurada ciddi bir şey soruyorum. Bu bölümde ilk defa ciddi bir konu olsun...