• 10-12-2013, 21:36:33
    wanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Quark coincilerin kafasında bir soru işaretide ben yaratayım yeni trend sexcoin %450 son 24 saatlik artış !

    http://coinmarketcap.com/
    %1452 oldu insan keşke diyor ama patladığı anı kaçırırsan elinde para falan bırakmaz bu coinler
  • 10-12-2013, 22:23:54
    Quark aldım. Ama madenciliği olmayan bir coin'in balon olma ihtimalinin yüksek olduğunu düşünüyorum. 19 Aralık'taki olayı takip etmekteyim. Keiser ile Bill'in Quark ı tanıtıcağı program quarkın balon olup olmayacağını gösterecektir. Yüksek bir fırlama gelebilir o programdan sonra. görebildiğim kadarıyla Quark'cılar 19 Aralıka odaklanmış durumdalar.2-3$ bandını olası görenler olduğu gibi kısa vadede 7-15$ fantazilerine dalanlar da mevcut. he coin piyasasında olmaz diyebileceğimiz birşey de yok gibi.
  • 10-12-2013, 22:24:19
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler en iyi işlemciden satın alıp quark kazısımı yapsak napsak ya bu quark coin epey kazandırcak gibi içime doğuyor çok fena sonra başımı taşlara vurmayım nasıl yapmadım etmedim diye
    QRK in en büyük sorunu %90'indan fazlasi kazilmiş durumda Bende de yüklü QRK var ama en büyük soru işareti kazilmiş coini kim ne yapcak
  • 10-12-2013, 22:59:39
    benim grand coin de baya iyi gidiyor maşallah
  • 10-12-2013, 23:03:04
    bu coin piyasasında coinler çok düştümü alcan yükseldimi satcan alcan satcan o iş tamam zenginsin
  • 10-12-2013, 23:04:42
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim grand coin de baya iyi gidiyor maşallah
    grandcoin e nereden bakıyorsunuz. http://coinmarketcap.com/ da göremedim
  • 10-12-2013, 23:14:41
    osmanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    grandcoin e nereden bakıyorsunuz. http://coinmarketcap.com/ da göremedim
    https://www.cryptsy.com/markets/view/82

    72 den aldım şu anda 178 e kadar çıktı
  • 11-12-2013, 01:57:41
    Üyeliği durduruldu
    bence su an quark almak ve eldeki miktari arttirmak icin son sanslar. 13 unden sonra cok hizli yukselicek ve o saatten sonra yuksek fiyattan girmek istemeyecek kimse.. ama daha sonra 19 unda konusmadan sonra 2. dalga ile dahada yukselecek..

    bence riske atabileceginiz bir para ile su an girmenin tam zamani..
  • 11-12-2013, 05:31:14
    Ben de biraz riske girip 10K kadar QRK aldım 0,00011-0,00032 BTC aralığında, çeşitli zamanlarda aldım bunları. 0,001 BTC dahi yükselse elimdeki küçük yatırımımı en az 3 katlamış olurum.